Afgelopen dinsdag vond onze onderlinge springwedstrijd plaats. 5 fanatieke ponyruiters en 6 paarden deden mee aan deze wedstrijd. Ze sprongen ieder 2 rondes en kregen daarna de mogelijk om een (oefen)barrage op tijd te rijden. Iedereen heeft fijne rondjes kunnen rijden en veel geleerd. Maar er kan er maar één de winnaar zijn: bij de paarden won Danielle Reuverkamp. Ons nieuwe lid sprong 2x foutloos en reed de snelste tijd en neemt de wisselbokaal mee naar huis. Bij de pony’s mocht Auke Kreunen de bokaal in ontvangst nemen. De bixie werd gewonnen door Johanna van Delft.
Donderdag was het tijd voor de onderlinge dressuurwedstrijd. 12 combinaties mochten in de dressuur ring laten zien wat ze in huis hebben. De bixie werd gewonnen door Lais Ennea Houdjakoff. De wisselbokaal van de pony’s werd nogmaals gewonnen door Auke Kreunen en bij de paarden won Mieke Puyman. Het waren twee geslaagde avonden waarin iedereen veel heeft geleerd!



